luni, 20 iulie 2009

AVERTISMENT SAU PROBLEME TEHNICE ?!?!?!

S-a nascut, oare, o noua forma de cenzura sau a revenit la putere fosta "cenzura rosie" cu forte proaspete si oameni noi insa "scoliti" de veterani ?

Intrebarea este prost pusa pentru ca sunt convins ca de nascut, o noua forma, s-a nascut! La fel de bine poate ca nu a murit nici cea veche insa a stat la loc ferit pentru mai multi ani, iar aceasta nou nascuta este fiica sa mult mai evoluata. De ce scriu randurile acestea? Pentru ca astazi, acum cateva minute, incercand sa editez unul dintre cele doua bloguri pe care le am deschise pe Google am observat cu mare surprindere ca pur si simplu a disparut, iar contul mi-a fost desfiintat. Fiind facute ambele bloguri pe acelasi cont acelasi lucru s-a intamplat si cu al doilea. La fiecare incercare de a accesa contul de e-mail sau blogurile imi aparea un mesaj oficial prin care eram anuntat ca blogurile si conturile pe care le aveam au fost eliminate si eram indrumat sa citesc si sa respect conditiile de utilizare. Mirarea si nedumerirea mi-a fost cu atat mai mare cu cat nu stiu sa am postate "materiale" care sa incalce regulile si conditiile de utilizare. Este posibil ca pe un "cineva" de acolo de unde sunt "vegheate" cu simt de raspundere si cu maxima vigilenta postarile "bloggerilor" sa il supere la nivel de nerv optic acel colaj de fotografii din fruntea paginii. Daca asta este problema "spinoasa" pot sa ii spun ca ii apreciez inteligenta si spiritul de interpretare, insa trebuie sa imi dea dreptate ca acel colaj reprezinta doar o infima parte din realitatea in care traim in Romania. Personal, ca cetatean al Romaniei consider ca traiesc intr-un infern care incet, incet imi distruge viata daca aceasta mai poate purta aceasta denumire. Daca ar trebui sa fac un colaj format din fotografii care sa reflecte intreaga realitate mi-ar trebui o viata in plus pentru realizarea acestuia si un monitor de dimensiuni gigantice in care sa incapa conturul hartii Romaniei. Nu cred ca prin colajul respectiv incalc in vreun fel Art.30, alin. 7 din Constitutia Romaniei care spune ca: "Sunt interzise de lege defaimarea tarii si a natiunii, indemnul la razboi de agresiune, la ura nationala, rasiala, de clasa sau religioasa, incitarea la discriminare, la separtism teritorial sau la violenta publica, precum si manifestarile obscene, contrare bunelor moravuri". Consider colajul respectiv ca fiind o nemultumire si o critica "cu perdea" aduse organelor de conducere ale Romaniei, iar in niciun caz o defaimare a tarii sau a natiunii din care si eu fac parte. Consider, totodata, ca in momentul "disparitiei" blogului sau blogurilor, ale mele sau ale altora, s-ar incalca grav Constitutia Romaniei in ceea ce priveste Art. 30, alin. 1, 2, 3 si chiar 4 ! Pe undeva daca s-ar intampla acest lucru, iar blogurile ar dispare definitiv, mi-ar da satisfactia ca am dreptate si ca serviciile de cenzura lucreaza din plin. In ce priveste Art. 30, alin. 8 sunt de acord sa fiu tras la raspundere civila pentru informatiile sau pentru creatiile aduse la cunostinta publica in momentul in care exista argumente solide asupra faptului ca cele ce am scos in evidenta nu sunt reale. Faptul ca nu am acces la informatii mai mult decat are alt cetatean obisnuit din Romania, cat si faptul ca tot ceea ce fac public prin postarile in blog sunt parerile si interpretarile mele personale asupra unor stari de fapt, acestea fiind culese din mass-media scrisa si audio-vizuala, cu mentiunea ca sunt exploatate mai mult decat le-ar exploata un cititor obisnuit, ma face sa cred ca nici Art. 30, alin. 8 nu ma pot afecta in vreun fel deoarece nu persoana mea este sursa principala a informatiilor comentate.
Intre timp, dupa mai multe minute si incercari de a accesa blogurile, acestea au "revenit" pe desktop si astfel am reusit sa scriu randurile de mai sus. Vreau sa sper, pana la proxima ocazie, ca pana la urma a fost doar un accident de natura tehnica si nu ceea ce ar fi de nedorit sa fie !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu