O strada proaspat modernizata (asfaltata aproape ca in palma - adica are ceva mici denivalari pe ici, pe colo -, linii de tramvai noi, stalpi electrici si felinare care lumineaza "a giorno" noi, cabluri aeriene noi, locuri de parcare noi, insa in minus cu circa 30 de unitati fata de acum un an cand au inceput lucrarile pentru ca asa a considerat P.M.B. ca face un bine locuitorilor din zona, merita si semne de circulatie tot noi. Acum, pentru ca le avem, trebuie sa le si respectam. Asadar, oprirea fiind interzisa in zona parcarii, iar parcarea fiind aproape in 99,99 % din cazuri ocupata in totalitate, nu numai de locatarii din zona, ci si de alte sute de autovehicule, prin rotatie, atunci cand ne apropiem si zarim, prin absurd, un loc liber trebuie sa dam imediat buzna si sa oprim rotile atunci cand acestea incearca sa urce bordura. Cum s-ar zice, parcare dintr-o bucata ! Dar ce te faci cu cei care nu pot sa execute aceasta miscare dibace ? Cand or sa constate ca masina nu intra bine si ca o "sterge" pe cea din stanga sau din dreapta vor trebui sa opreasca. Odata ce au oprit este clar ca au incalcat legea. Ce te faci cand ajungi in zona, cauti un loc de parcare si tocmai vezi ca o masina vrea sa paraseasca locul special amenajat? Logic, opresti rotile masinii si astepti iesirea celeilalte pentru a parca tu. Gresit ! Si in cazul asta ai incalcat legea. Ca sa nu o incalci trebuie sa gandesti anticipat si in ideea ca trebuie sa parchezi sa incepi cu ceva timp inainte sa mergi cu o viteza "sincronizata" in asa fel incat atunci cand cel care potential ar urma sa paraseasca parcarea unde ar urma sa iti "odihnesti" tu masina sa nu te determine sa opresti si sa astepti, ci sa faci tot o parcare "din prima" asa cum am zis mai sus. Altfel, conform celor doua semne, care dupa mintea unora se completeaza unul pe celalalt, sau unul este aditional celuilalt, nu iti ramane decat sa te invarti in zona precum un avion deasupra aeroportului pana primeste liber sa aterizeze. In aceasta zona, pe aceasta strada, modernizata, trebuie sa ai ochii in patru atunci cand esti la volan, pentru ca este un areal mult iubit de "hingherii" de masini angajati de domnul primar al sectorului 2 si tot atat de iubit este si de "organele" de la brigada rutiera care isi opresc si chiar stationeaza masinile din dotare, pentru a putea sa-ti "imortalizeze" greselile in trafic, incalcand ei insisi cele mai elementare reguli ale circulatiei rutiere. Aceasta pentru ca nu sunt suficiente camerele "big brother" din intersectia ce se afla la cativa zeci de metri sau mai putin de zona despre care am facut vorbire.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu